רותי הסגולה

האתר עבר לכתובת חדשה - אנא לחצו על הלינק Purple Ruthy

רוי שוקולד - סיור מתוק



ROY
 


את רותי רוזנבלום המהממת ("רותי הסגולה") אני מכיר כבר שנים ואני אפילו לא זוכר איפה הכרנו לראשונה...
אבל מה זה משנה!
למעשה אין כמעט מי שלא מכיר אותה בעקיפין. רותי היא מפיקה קולינארית והיא למעשה אחראית על הפקת כמעט כל התכניות המקומיות בערוץ האוכל.
לצערי רותי חלתה בסרטן ועוברת בימים אלה ובחודשים הקרובים טיפולים שעלותם עשרות אלפי שקלים בחודש!
רבים מחברי השפים, הבשלנים, אנשי היין וחובבי האוכל למיניהם נרתמו לעזור לה ותרמו סדנאות, אירועים ומוצרים למכירה למאמץ המשותף.
אני רוצה להזמין אתכם לבקר אותי במפעל-בוטיק השוקולד שלי. אני אערוך לכם סיור אישי/ קבוצתי, תוכלו לטעום שוקולדים ואף להכין איתי יחד תבנית פרלינים. בתום הסיור אתן לכם גם מתנה שוקולדית טעימה.
עלות הביקור היא החל מ- 150 ₪ לאדם וכל תרומה גבוהה יותר עבור רותי תתקבל כמובן בברכה ובאהבה.
את הכסף לא נותנים לי, אלא מעבירים ישירות לחשבון הנאמנות שנפתח עבור רותי. שימו לב כי יש לציין במפורש בהערות שהתרומה הינה עבור "רותי הסגולה".
פרטי החשבון מופיעים בתמונה המצורפת. אם אתם מעוניינים לקחת חלק בהצעה השוקולדית שלי, דברו איתי ולאחר מכן העבירו את הכסף לחשבון (ושמרו על אישור ההעברה)
אתם יותר ממוזמנים לשתף את הפוסט ולעזור לרותי וגם לתרום לחשבון הבנק ללא קשר לתרומה השוקולדית שלי.
תודה ומקווה לראותכם,
רואי.
התרמה

לינק לפוסט: https://www.facebook.com/Roy.Chocolate.Gershon/posts/10210652872341874


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה